Pefkohori

Foto: www.villafoni.com

Pefkohori je mesto na istočnoj obali Kasandre udaljeno od Soluna 115 km. Naše turističke agencija najviše vode turiste upravo u Pefkohori, koji je omiljen i kod grka. U avgustu ovde zna da bude velika gužva. Postoji novi i stari Pefkohori koji su povezani uskim ulicama. Stari naziv Pefkohorija je – Kapsohora, što znači zemlja koja gori, jer su ga u prošlosti stalno spaljivali pirati kojih je bilo nekada mnogo u Toroneos zalivu. Sam naziv Pefkohori znači “Borovo selo” jer je mesto okruženo bujnom vegetacijom borova i maslinjaka.

Plaža u Pefkohoriju je dugačka, na pojedinim delovima dosta uska. Poseduje plavu zastavicu zbog izuzetno čiste vode. Voda je plitka i topla, i zato je idealna za porodice sa malom decom. Na plaži se organizuju mnogobrojni sportovi na vodi. Duž plaže se nalaze mnogobrojni kafići gde možete uz plaćeno piće dobiti ležaljke sa suncobranima.

Atrakcije mesta:

stara seoska crkva iz 19 veka
manastir Agios Ionnis of Rossou
morsko jezero Glarokavos
pristanište sa svetionikom
Itenba (trke jedrilica)

Iz Pefkohorija se organizuju mnogobrojni izeti brodovima na Sitoniju i Atos.

Izleti:
poseta Meteorima

Pefkohori – mapa

17 Komentara

1. 2011 godine smo vecali gde cemo na more jer nam je leto pre toga ( u Stavrosu ) bilo bas bezveze. I plaza, i voda, pogotovu smestaj jedan veliki minus!
    Iz price moje drugarice o Pefkohoriju, odlucili smo se bas za tu destinaciju. Bili smo malo skepticni, valjda zbog svega od predhodne godine, ali trudili smo se da ne razmisljamo negativno… U stigosmo mi u Pefkohori. Sam put do tamo je bio fenomenalan. Od ulaska u Solun do mesta vas prati more. Hm…taj dan na plazi nisam bila odusevljena. Uska, mala, lezaljka preko lezaljke. Medjutim uvece kada smo izasli da prosetamo vrlo prijatno iznenadjenje. Setaliste uz more koje je centar svih zbivanja nocu, ostavlja bez daha. Tavernice, radnje, razni butici, meni je na prvom mestu Laur Rosi. Obozavam tu radnju. Nalazi se na setalistu, desno od mola. Svasta mozete da uzmete tu za stvarno male pare. Naravno nasli smo plazu koja se nalazi levo od mola. Mi smo bili smesteni u vili Diani i do te plaze smo laganim hodom imali 10, 15 minuta. Cerkica je tada imala 1.5 godinu i veoma jj se svidelo. Na toj nasoj plazi u vodi imaju razne gumene zezalice za decu. Kao igraliste na vodi. 5€ ceo dan i dobiju prsluk. Tu ima kafic gde mozete naruciti i klopu, voce, sladoled, uopste nisu skupi. Ima tus i toalet koji je zaista cist. Sve pohvale za to. Vrlo ljubazni momci i devojke koji vas sluzi. Uvece iza tog kafica isto ima igraliste za decu. Sednete na picence i deca mogu da se igraju.
    Ima dva velika super marketa i Masutis. Pumpa, ambulanta za ne daj boze sa zaista ljubaznim lekarima ( cega retko ima kod nas ). Picerija Capri, odlicne pice. Naravno restoran Rialto gde obavezno morate probati svinjski ili pileci file sa kajmakom u prelivu od pecuraka…mmmm prste da polizes.
    Nama je ova godina cet rta kako cemo tamo. Dobili smo sina prosle godine i sada idemo sa dvoje dece. Cerka ce sada sedam a sin kada krenemo godinu, i verujte raj za decu. Voda je fenomenalna. Cak i kada u popodnevnim satima ima talasa apsolutno nema trave, meduza i jezeva. Plaza nije peskovita vec su sitni kamencici sto meni odgovara. Na tu plazu gde mi idemo imate mogucnost da budete sa svojim suncobranom a ako se desi da nemate lezaljku mozete uzeti od njih i nece vam nista naplatiti, ne morate ni pice uzeti. Ljubaznost na nivou. Uvece je zaista super setati, mozete sa decom sesti gde god hocete, cak i u klub kao sto smo mi i niko vas nece popreko pogledati. Dobro je to sto svi ti mini klubovi imaju bastu napolju. Ima i luna park, voznja i za velike i male. Sta jos da vam kazem sem da toplo preporucujem Pefkohori, agenciju Tim Ttavel i naravno Vila Dianu gde je gazda Vasilis zaista pravi gospodin. I jos nesto. Ukoliko idete autom, Cosmos vam je oko sat vremena voznje, obavezno idete jer u periodu od jula do avgusta mozete jako dobro proci u sopingu za smesne pare. Recicu samo da sam cerki u Zari kupila farmerke od 7 € a kod nas te iste 3.000 dinara.
    Ja brojim dane sitno. Mi idemo 20- tog jula naravno isto mesto ista vila, jedva cekam…pozzz!!!!

2. Prelepo mesto, dve godine smo bili tamo.Preporuka za vilu Petridis. Voda cista, plaze su super, setaliste pored mora i kafic na plazi Faros bech:)

3. Za sada Pefkohori je najbolje mesto za porodicni odmor !

4. Cetiri godine za redom sve govori.Mnogo toga lepog….

5. Bili dva puta i oduševljeni smo! Preporučujemo plaže koje se nalaze iza Pefkohorija na nekih 5-6 km….Blu fish, Golden beach, Xenia plaža i doteruju još dve…Voda azurna, plaža peskovita, lepi suncobrani, ležaljke, prelepo za ronjenje…..

6. Све је ок.Само је градска плажа преуска(за мој укус),срећом 8 км ниже је место Паљури и прелепа „Ксенија плажа“-некад елитна дестинација грчких богаташа и официра.Топло препоручујем и пицерију“Капри“ у центру Пефкохорија.Врх…..

7. Uvek nazad u Pefkohori. Tamo letujemo vec 3 godine za redom i svaki put kada odemo je kao prvi. Prelepo mesto, kristalno cisto more, lepe plaze, za decu super, nocni zivot jako urban ali mi to i volimo, da ima ljudi. Sve preporuke za vilu Dianu koja je smestena u ulicici gde apsolutno bude mir i tisina za spavanjac, a plaza je 5 min hoda. Sa nestrpljenjem iscukujemo sl. godini i nazad u Pefko.

8. letujte u pefkohoriju u vili eolos moja preporuka!!!

9. Pef je lepo mesto sa kristalno cistim morem.Ima sve sto je potrebno za lep odmor a jedno je od najblizih mesta nama iz Srbija

10. Super je Pefkohori, a posebno okolne plaze

11. Pefkohori je super prosle godine sam bio tamo, ujutru kad smo dosli i spustili se ulicicom do plaze prizor koji cu uvek da pamtim zatalasano more i nestvarno cista voda.Preporuka svima plaze su super kao i samo mesto !

12. ok, dve godine smo letovali tamo,plaza solidna,klopa ok pogotovo pizza na magistrali i sef salata mislim da se lokal zove kapri ne mozete promasiri uvek je guzva,i kolaci prekoputa male crkve su odlicni,ljudi – tu mislim na mestane su super,jedino jos da se turisti nauce cemu sluze kante za smece i kese za poneti iste sa plaze bilo bi jos lepse.Opsti utisak je ok.

13. Milose nije svuda uska plaza..da si malo prosetao na drugu stranu video bi. 4god tamo letujem i obozavam Pef. Za smestaj preporuka hotel Petridis.

14. predivno mesto , divna ostrva , prelepo!!!!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *